SBB
  • POČETNA
  • VIJESTI
    • Saopćenja
    • Intervju
    • Aktuelni javni konkursi
  • O NAMA
    • Statut SBB-a
    • Politika SBB-a
    • Naši ljudi
      • Predsjednik
      • Predsjedništvo
      • Kantonalne organizacije
        • Lokalne organizacije
      • Brčko Distrikt
      • Republika Srpska
      • Parlamentarci
        • Poslanici i delegati PSBiH
        • Zastupnici i delegati Parlamenta FBiH
      • Načelnici
      • Vijećnici
  • PODRŽI SBB
  • UČLANI SE
No Result
View All Result
SBB
  • POČETNA
  • VIJESTI
    • Saopćenja
    • Intervju
    • Aktuelni javni konkursi
  • O NAMA
    • Statut SBB-a
    • Politika SBB-a
    • Naši ljudi
      • Predsjednik
      • Predsjedništvo
      • Kantonalne organizacije
        • Lokalne organizacije
      • Brčko Distrikt
      • Republika Srpska
      • Parlamentarci
        • Poslanici i delegati PSBiH
        • Zastupnici i delegati Parlamenta FBiH
      • Načelnici
      • Vijećnici
  • PODRŽI SBB
  • UČLANI SE
No Result
View All Result
SBB
No Result
View All Result
Početna Vijesti

Jusko za Klix.ba : Nakon Tuzlanske regije u Goraždu se rađa jedna od najvećih industrijskih zona u BIH

22 Septembra, 2018
pod Vijesti
Podijelite na Facebook-uPodijelite na Twitter-uPodijeliti na LinkedIn-u
Ministar prometa i komunikacija BIH Ismir Jusko koji je u Goraždu prisustvovao potpisivanju ugovora o gradnji tunela Hranjen, odnosno prve faze projekta izgradnje brze ceste Sarajevo-Goražde, izjavio je kako je riječ o strateški važnom projektu za cijelu regiju, čija će izgradnja izmjeniti kompletnu transportnu infrastrukturu između koridira Vc i glavnog grada i istočnog dijela naše države.
“Drago mi je da se na kraju mandata ovog saziva Vijeća ministara i Vlade napokon dešava nešto što je izuzetno pozitivno. Ovo je prvi konkretan projekat koji se dešava nakon početka radova na mostu u Svilaju”, izjavio je Jusko.

Dionica od Goražda do Sarajeva dio je i trase autoceste Sarajevo – Beograd, a nedavnom posjetom Ankari državni ministar prometa i komunikacija dobio je uvjeravanja da Turska čvrsto podržava ovaj projekt, dok se tokom posjete Srbiji uvjerio da je prilično odmakla u pripremama za izgradnju dijela autoputa na svom teritoriju.

“Kada je u pitanju komunikacija Beograd-Sarajevo, nisam htio ni jednog momenta da dođemo u situaciju da projekat stane, čak su neki očekivali da će u predizbornoj kampanji doći do prekida aktivnosti na tom dijelu. Ja sam prije 15 dana bio u Ankari, razgovarao sa ministrom i oni su rekli da u potpunosti stoje iza tog projekta, da on apsolutno nije u krizi, a jučer sam imao priliku vidjeti da je Srbija itekako odmakla u tom segmentu, da su oni već potpisali određene sporazume i očekuje se pravljenje projektne dokumentacije, ono što u ovom momentu njima najviše nedostaje”, rekao je Jusko.

On je istakao da se došlo u fazu da se potpiše međudržavni sporazum.

“Od tog međudržavnog sporazuma zavise sve daljnje aktivnosti, a mi ćemo na onim tehničkim aktivnostima i dalje raditi. Projekat je u punom pogonu i ja niti jednog momenta nisam prepoznao bilo šta što bi moglo naznačiti krizu, a budite uvjereni da jesam, da bih to javno rekao zbog toga što se radi o ozbiljnom projektu. Vjerujte, sve strane, i bosanskohercegovačka i Turska i sa strane Srbije u punom kapacitetu smo saglasni da to treba ići dalje. Ovaj tunel se upravo nadovezuje kroz ovaj projekat, a čuli smo i danas, da ako bi se samo tunel napravio bez konekcije brze ceste u principu to nije završen projekat” izjavio je Jusko.

Pojasnio je također da postoji inicijativa OPEC-ovog fonda OFID da finansiraju nastavak gradnje brze ceste Sarajevo -Goražde.

“Mi smo prije 20-tak dana razgovarali sa ljudima iz OPEK-a i bio sam slobodan da lično prezentujem važnost ovog projekta. Ono zbog čega potenciram ovaj dio BIH je zbog činjenice da se nakon Tuzlanske regije ovdje rađa, sigurno jedna od najvećih industrijskih zona u BIH i bez kvalitetne transportne komunikacije ovaj kraj će prije ili poslije početi jednostavno da stagnira. S druge strane turistički potencijali ovog kraja su itekako veliki i ono što sam istakao kao jednu od bitnih činjjenica ne samo za ovaj kraj nego i cijelu BIH je što nam ode mladost.”

Jusko smatra ukoliko se naprave kvalitetni putevi postoji mogućnost za razvijanje industrije i u Tuzli i u Tešnju i u Goraždu, u cijeloj BiH.

“Sad govorim o ovom projektu, tako da ima investitora koji su spremni ovdje da investiraju. Ja sam na ovom mjestu dvije godine i žao mi je što se to dešava u ovom momentu, da ne ispadne da su to predizborni poeni, budite uvjereni za mene pojam tehnički mandat ne postoji, za mene postoji da radimo do zadnjeg dana, jer građani nas plaćaju”, izjavio je Ismir Jusko, državni ministar prometa i komunikacija.

Prethodni članak

Ćupina u „N1 Debati“: Žele prema Evropi, a imaju sponzore sa istoka – to ne može!

Idući članak

Zana Marjanović za “Dnevni avaz” odgovara na 20 pitanja: Želim da svaki građanin ima jednake šanse i uvjete

NAJNOVIJE

KOVAČEVIĆ I BH TELEKOM SU OBAVEZNI OBJAVITI SVE TAJNE PODATKE O POSLU VRIJEDNOM VIŠE STOTINA MILIONA KM, KAKO BI SE SPRIJEČILO FINANSIJSKO SAMOUNIŠTENJE JEDNE OD NAJVREDNIJIH KOMPANIJA FBiH

prije 3 mjeseca

Građani traže povratak SBB-a, treba oporezivati bogate i podići plaće svima!

prije 4 mjeseca

SBB: Bećiroviću, nismo te izabrali da šutiš

prije 7 mjeseci

Šmit je uvrijedio sve Bošnjake, žrtve genocida i treba da se izvini

prije 7 mjeseci

VRIJEME JE ZA POLITIČKI POVRATAK SBB-a

prije 1 godina

U 35-toj godini, iznenada preminuo Semir Smajić, predsjednik SBB-a RS i Srebrenice

prije 2 godine
  • Početna
  • Vijesti
  • O nama
  • Podrži SBB
  • Učlani se
  • Kontakt
  • Impressum

© 2018 SBB - Sva prava pridržana

  • POČETNA
  • VIJESTI
    • Saopćenja
    • Intervju
    • Aktuelni javni konkursi
  • O NAMA
    • Statut SBB-a
    • Politika SBB-a
    • Naši ljudi
      • Predsjednik
      • Predsjedništvo
      • Kantonalne organizacije
      • Brčko Distrikt
      • Republika Srpska
      • Parlamentarci
      • Načelnici
      • Vijećnici
  • PODRŽI SBB
  • UČLANI SE