SBB
  • POČETNA
  • VIJESTI
    • Saopćenja
    • Intervju
    • Aktuelni javni konkursi
  • O NAMA
    • Statut SBB-a
    • Politika SBB-a
    • Naši ljudi
      • Predsjednik
      • Predsjedništvo
      • Kantonalne organizacije
        • Lokalne organizacije
      • Brčko Distrikt
      • Republika Srpska
      • Parlamentarci
        • Poslanici i delegati PSBiH
        • Zastupnici i delegati Parlamenta FBiH
      • Načelnici
      • Vijećnici
  • PODRŽI SBB
  • UČLANI SE
No Result
View All Result
SBB
  • POČETNA
  • VIJESTI
    • Saopćenja
    • Intervju
    • Aktuelni javni konkursi
  • O NAMA
    • Statut SBB-a
    • Politika SBB-a
    • Naši ljudi
      • Predsjednik
      • Predsjedništvo
      • Kantonalne organizacije
        • Lokalne organizacije
      • Brčko Distrikt
      • Republika Srpska
      • Parlamentarci
        • Poslanici i delegati PSBiH
        • Zastupnici i delegati Parlamenta FBiH
      • Načelnici
      • Vijećnici
  • PODRŽI SBB
  • UČLANI SE
No Result
View All Result
SBB
No Result
View All Result
Početna Vijesti

Nenadić: Previše se kalkuliralo na pitanju izgradnje Prve transverzale, sumnjam na svašta

4 Juna, 2020
pod Vijesti
Podijelite na Facebook-uPodijelite na Twitter-uPodijeliti na LinkedIn-u

U sljedeći ponedjeljak će Direkcija za ceste objaviti javni poziv za izvođenje radova na dionici Prve transverzale od Mašinske škole, preko kružnog toka u Kranjčevićevoj ulici, do raskrsnice u ulici Braće Begić.

Premijer Kantona Sarajevo Mario Nenadić kazao je da se posljednjih dana održavaju brojni sastanci s ciljem početka izgradnje pojedinih dionica Prve transverzale, ali i rješavanja neriješenih pitanja na trasi.

– Ovo je jedan od naših ključnih strateških ciljeva, a jasno je i zašto. Sarajevo je zatvoreno sa svih strana, gužve su nesnošljive, grad se guši od zagađenja, a Prva transverzala bi ublažila svaki od pobrojanih problema. Nadao sam se da ću zateći puno veći napredak na ovom projektu. Koordinacija koju sam naslijedio iz prethodnog mandata Vlade KS okuplja 15-ak institucija, tu su najodgovorniji rukovodioci, ministri, načelnici općina, direktori javnih institucija i preduzeća. Nije prihvatljivo kako se sporo napredovalo u pripremi i realizaciji projekta. Javnost je dugo dezavuirana o napretku u ovom projektu.

Neprihvatljivo je da su na ovom projektu još nejasna pitanja konačne trase

Zašto, o čemu se radi?

– Teško je vjerovati i meni je potpuno neprihvatljivo da su na ovom projektu još nejasna pitanja konačne trase i izgleda transverzale, rješenja mosta preko Miljacke na Marindvoru i tunela prema Istočnom Sarajevu, spoja s Alipašinom ulicom na Ciglanama, trasa na izlazu iz tunela prema Vogošći, sporo rješavanje imovinskopravnih odnosa, neposjedovanja dokumentacije o vlasništvu i namjeni određenih poslovnih i stambenih prostora, da nakon toliko priče o ovom predmetu, još se na nekim mjestima nisu dogovorila ni ključna pitanja gdje počinje transverzala, hoće li se i u kom obimu raditi neki njeni dijelovi… Nije projekt rađen ni vođen dovoljno centralizirano i sistemski s jednog mjesta i to je danas više nego jasno. Tako nije moguće raditi ni lokalne puteve, a posebno ne saobraćajnicu koja cijelom svojom dužinom od 10 kilometara prolazi kroz tri općine u Kantonu i čitavom dužinom kroz gusto naseljeno gradsko područje. Svako svakoga za nešto čeka u ovom projektu i moj je ključni cilj urediti prioritete i faznu dinamiku realizacije. Naravno, sve ovo paralelno s gradnjom dionica koje su spremne.

Šta su drugi problemi?

Podjednako je neprihvatljiva činjenica da nisu pravovremeno realizirane aktivnosti na rješavanju određenih imovinskopravnih poslova, eksproprijacijama i tako dalje. To traje suviše dugo, previše se kalkuliralo, oklijevalo, sumnjam na svašta… Vidjet ćemo narednih dana.

Kakav je Vaš plan, šta su sljedeće aktivnosti i prioriteti?

– Radit ćemo fazno. Kratkoročno, tu nema više odlaganja, pokrećemo postupak javne nabavke s ciljem izbora izvođača radova i početka gradnje dionica transverzale, gdje god za to postoje uvjeti. U sljedeći ponedjeljak će Direkcija za ceste objaviti javni poziv za izvođenje radova na dionici Prve transverzale od Mašinske škole, preko kružnog toka u Kranjčevićevoj ulici, do raskrsnice u ulici Braće Begić. Na ovom dijelu trase nastavljamo narednih dana s uklanjanjem objekata s ciljem početka radova. To će ići ubrzano, ali neće zaustavljati gradnju kako je to bilo do sada. Gradnja mora početi što prije. Javni poziv će biti otvoren 45 dana, rok za žalbu je 15 dana, tako da za dva mjeseca gradnja može početi.

Završavamo, također, i neophodnu dokumentaciju za raspisivanje javnog poziva za početak izgradnje tunela na Kobiljoj Glavi.

Nije bilo kvalitetne koordinacije

Paralelno, rješavat ćemo i dorađivati projektno-plansku dokumentaciju kompletne trase, raditi na izmještanju plinovoda i vodovoda na dijelovima trase, a podjednako su važne aktivnosti na rješavanju imovinskopravnih i drugih pitanja na dionici od izlaza iz budućeg tunela prema Hotonju, kroz Vogošću, kao i samoj gradnji te dionice. Radi se o gusto naseljenom području i potrebno je riješiti pitanje privremenog spoja od izlaza iz tunela na vogošćanskoj strani do spoja s postojećom trasom, do konačnog rješavanja trase i imovinskopravnih odnosa kroz Vogošću do Jošaničke petlje.

Kako je moguće da je, nakon toliko godina rada na Prvoj transverzali, toliko otvorenih pitanja?

– To se stalno pitam, niko nema jasan odgovor na ovo pitanje, osim što je jasno da ovdje nije bilo kvalitetne koordinacije i vođenja ovih procesa. Bezbroj je otvorenih pitanja i sada sam samo usmjeren na to kako da odblokiramo procese i otpočnemo s gradnjom. Evo, dvije dionice smo skoro deblokirali i to uskoro kreće, prvo ovaj dio na Marindvoru, a uskoro i gradnja tunela.

Prethodni članak

Radončić pojasnio kako imenovati njegovog nasljednika: SDA danas može predložiti Bošnjaka

Idući članak

Ministar obrazovanja Kantona Sarajevo, Anis Krivić prisustvovao prvom sastanku Stručne grupe za podršku uspostavljanju dualno organizovanog obrazovanja u KS

NAJNOVIJE

KOVAČEVIĆ I BH TELEKOM SU OBAVEZNI OBJAVITI SVE TAJNE PODATKE O POSLU VRIJEDNOM VIŠE STOTINA MILIONA KM, KAKO BI SE SPRIJEČILO FINANSIJSKO SAMOUNIŠTENJE JEDNE OD NAJVREDNIJIH KOMPANIJA FBiH

prije 3 mjeseca

Građani traže povratak SBB-a, treba oporezivati bogate i podići plaće svima!

prije 4 mjeseca

SBB: Bećiroviću, nismo te izabrali da šutiš

prije 7 mjeseci

Šmit je uvrijedio sve Bošnjake, žrtve genocida i treba da se izvini

prije 7 mjeseci

VRIJEME JE ZA POLITIČKI POVRATAK SBB-a

prije 1 godina

U 35-toj godini, iznenada preminuo Semir Smajić, predsjednik SBB-a RS i Srebrenice

prije 2 godine
  • Početna
  • Vijesti
  • O nama
  • Podrži SBB
  • Učlani se
  • Kontakt
  • Impressum

© 2018 SBB - Sva prava pridržana

  • POČETNA
  • VIJESTI
    • Saopćenja
    • Intervju
    • Aktuelni javni konkursi
  • O NAMA
    • Statut SBB-a
    • Politika SBB-a
    • Naši ljudi
      • Predsjednik
      • Predsjedništvo
      • Kantonalne organizacije
      • Brčko Distrikt
      • Republika Srpska
      • Parlamentarci
      • Načelnici
      • Vijećnici
  • PODRŽI SBB
  • UČLANI SE