Emisiju “Ja biram goste” u nedjelju na TV1 vodila je profesorica Jasna Duraković, zastupnica SBB-a u Parlamentu FBiH.
„Tema obrazovanja je od vitalnog značaja za cjelokupno bh. društvo. Na kvalitetnom obrazovanju se temelji svaki demokratski poredak svake zemlje, ne samo Bosne i Hercegovine. Možemo reći da BiH nema smislenu i sistematiziranu obrazovnu politiku, pa je potrebno insistirati na koordinaciji i sinhronizaciji svih sudionika obrazovnih procesa i zagovarati donošenje jedinstvenih i usaglašenih strateških i obrazovnih politika. Potrebno je istaći da sva buduća zakonska rješenja moraju biti suštinski reformski zahvati, a ne samo puko birokratiziranje i prenormiranje kakvo preferiraju današnje političke elite. Interes ovog društva mora biti prvenstveno kvalitetno i depolitizirano obrazovanje“ – kazala je Duraković.
Jedan od gostiju je bio i gospodin Mirsad Đonlagić, zastupnik SBB-a u Parlamentarnoj skupštini BiH.
„Kad govorimo o visokom obrazovanju, ja moram da kažem da je to posljedica unutarnjeg sistema i unutarnje, potpune, dezorganizacije i disfunkcionalne države i političkog nepovjerenja i želje da tri naroda grade neke svoje sisteme koji jedan pored drugog postoje. Kada pogledate Zakon o visokom obrazovanju koji je rezultat jednog kompromisa unutar BiH, a na pritisak međunarodne zajednice, a da on nešto propisuje i ništa ne obavezuje samo to vam govori da kod nas ne postoji ozbiljan pristup prema visokom obrazovanju. Prema obrazovanju uopšte, a posebno prema visokom. Nijedne zemlje koja je imala ozbiljnu želju da se razvija i napreduje nema, a da prije toga nije uradila reformu visokog obrazovanja u funkciji potrebe tog razvoja. Tu posebno treba dvije zemlje istaknuti: Finska koja je zaista pojam naprednosti i razvijenosti, kao i Indija. To su postala sjedišta multninacionalnih kompanija i središta razvoja. Indija je nešto posebno, zemlja koja ima svemirski program, zemlja koja je jedna od vodećih u brojnim poljima u svijetu danas, ali to je sve rezultat reforme visokog obrazovanja. Kod nas reforma visokog obrazovanja se dijeli sa tri, tri najmanje, i to svako tjera u svom pravcu“ – istakao je Đonlagić.